perjantai 17. elokuuta 2012

Karu arki ja raitalapaset

Huomaa, että kesän lomailut on lomailtu ja arki painaa päälle. Samalla myös blogin päivitykset ovat harventuneet. Töiden jälkeen ei jaksa keskittyä neulomisiin vaan ensimmäisenä on mielessä ruuanlaittaminen ja toisena ulkoilu. Olen yrittänyt nauttia näistä lämpimistä säistä, koska lomalla ne jäivät vähäisiksi. Silloin lähinnä satoi vain vettä ja oli kylmä.

Olen minä kuitenkin jotain saanut aikaiseksi! Samanlaiset lapaset esittelin viime talvena entisessä Marttahetki - blogissani. Ne olivat lahja pikkusiskolleni, mutta nämä valioyksilöt ovat vielä vailla omistajaa.


Seiskaveikasta neulotut lapaset ovat todella lämpimät, koska ne ovat villaa. Ne ovat myös kestävät ja konepestävät (runollista)! Nämä ovat kooltaan sopivat sellaiselle pitkäsormiselle käyttäjälle kuten minä itse olen. Monesti kaupan lapasissa on ongelma, että ne ovat liian lyhyet sormista. Olenkin nykyään tehnyt itselleni lapaset mittatilaustyönä! :D

Onneksi on viikonloppu tulossa niin ehtii viimeistellä keskeneräiset työt ja voi lisätä ne tänne teidän ihanien lukijoiden nähtäväksi. Neulomisiin!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti