sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Sarja tiskirättejä testiin

Jatkan tiskirättilinjalla, kuten viime päivityksessä ennakoinkin! Neuloin muutaman uuden tiskirätin, jotka annan testattavaksi tarkoin valituille henkilöille. Toivottavasti he tykkäävät niistä yhtä paljon kuin minä olen tykännyt omastani.


Kaikki kolme tiskirättiä on neulottu Novitan Bambu -langasta. Olen testaillut erilaisia helmineuletyylejä ja erilaisia vaihtoehtoja rätin reunoihin. Tasaisin reuna tulee aina oikein -neuleella. 

Olen tykännyt todella paljon edellisen päivityksen bambutiskirätistäni. Se tuntuu paranevan käytössä ja olen kuullutkin, että ne tulevat paremmiksi ja paremmiksi joka pesun jälkeen. Ainakaan vielä rätti ei ole ottanut itseensä mitään hajuja. Voi olla, etten jatkossa muunlaisia tiskirättejä enää käytäkään kuin itseneulottuja. Olenkin jo suunnitellut, että kokeilen erilaisia lankoja ja hiukan vertailen niiden ominaisuuksia. 

Varoitan kuitenkin niitä, jotka harkitsevat tiskirätin neulomista. Tähän jää ihan oikeasti koukkuun (tai tässä tapuksessa puikkoon)! Yhtäkkiä huomaat, että sinulla on pää täynnä uusia ideoita ja erilaisia kuviovaihtoehtoja tiskirätteihin! :D

Tiskirätit valmiina lähtemään uusille omistajilleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti