sunnuntai 5. elokuuta 2012

Uusia lankoja

Täydensin  lankavarastoani jälleen muutamalla uudella kerällä. Oikeasti minun ei pitäisi eikä tarvitsisi ostaa yhtään mitään lankoja. Minulla on iso kori erilaisia lankoja ja voin kertoa, että niitä on monta kiloa!

Tein pikkuisen lankainventaariota samalla ja laitoin jämälangat erilleen muista. Niin niistä tulee ehkä suuremmalla todennäköisyydellä tehtyä jotain. Joskus on hyvä käydä läpi kaikki neulomistarvikkeensa ja katsoa mitä oikeasti omistaa. Minulle ainakin tuli vastaan todellisuus. Entiset on neulottava pois ennen kuin hankkii uutta! :P


Ostin persikan väristä Novitan Softya sekä vihreää Miamia. Suurensin siis omaa Softy - urakkaani, koska minulla oli missiona neuloa ne kaikki pois kesän aikana. Nyt sitä on lisää! Päätin myös kokeilla Minni - lankaa. En ole vielä neulonut siitä mitään, mutta niille on jo valmiit suunnitelmat. Ostin myös harmaan kangaskorin keskeneräisiä töitäni varten.


Tässä uusi kori käytössä. Kokeilen neuloa uusimman Suuri Käsityölehden ohjeella pitsihuivia. Saa nähdä kuinka kauan minulla riittää kärsivällisyys siihen! Olen vasta yhden mallikerran neulonut ja alkaa maistua vähän puulle koko homma! Korissa on myös keskeneräinen kauluri, pari paritonta lapasta ja pariton villasukka. Toisen lapasen pari on jo puolivälissä.

Mutta nyt neulomisiin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti